pátek 1. června 2012

KDO VLASTNĚ JSEM ?

Ahoj. :)

Pro začátek bych se vám chtěla představit, aby jste vlastně vůbec věděli, kdo vám sem přidává články.
Jmenuju se Tereza, je mi 18 let narodila jsem se 28. února :)
Jsem jako každej jinej člověk, ale musím říct,že jelikož jsem ve znamení ryb, tak mi ze začátku dělá problém všude se rozkoukat a bejt "aktivní". Důvěru si v člověku hledám někdy dýl, někdy to trvá krátce, každopádně určitě jste se už někdy taky spálili, takže víte že jen tak někomu začít věřit je těžký. Řekla bych, že jsem v nějakých věcech nerozhodná, někdy nevím jaká možnost by byla lepší a nevím pro co se rozhodnout. Každopádně miluju srandu, zábavu, akce, smích. Ale to určitě většina lidí. Nerada sedím doma a nudim se, ale občas takový chvíle vyhledávám. Snažím se vždycky smát, ale občas se slzám neubráním.
Dokážu být hodná, ale někdo si to ani nezaslouží a to pak jinak už nejde.
Vždycky mi dělalo asi největší problém dokázat říct NE, a když jsem s tím zabojovala, tak už to jde mnohem líp. Občas nedokážu pochopit,co mám kolem sebe za lidi.
Miluju tanec, to je asi jediný, co mě opravdu dokáže zabavit a co mě opravdu baví. Další věc je opalování. :D Jakmile svítí víc sluníčko a já mám možnost,tak ležim hodiny na sluníčku,abych byla co nejopálenější :D
Nesnášim pavouky, všechen takovej ten hmyz jako komáři,brouci,vosy a všechno další...
Taky nemam ráda, když musim dělat něco,co mě nebaví. Ale to asi každej, ale nejvíc mám teď namysli školu.
Bohužel jsem si to vybrala sama, a dá se říct,že toho teď lituju, ale s tím už nic neudělám.

Dál vám sem dám nějaký moje fotky, aby jste vlastně vůbec měli představu. Předem říkám, že nemám zrcadlovku jako většina blogerek,kteří tu jsou,takže mé fotky nebudou nějak extra zaostřené a kvalitní, ale doufám, že to nevadí.







Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za Tvůj komentář!:-)